Bize Ulaşın 0 (553) 412 6006
Teknoroyal.com.tr

Garanti ve iade Şartları

1. Vazgeçme:
Almış olduğunuz ürünü ambalajı açılmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden satış faturası tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Orijinal kutusu bozulmuş, tekrar satışa sunulma özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Ürünler eğer var ise standart aksesuarı ile birlikte eksiksiz ve hasarsız iade edilmelidir. İade ürünlerinizi, ürünü iade etmeden önce iade nedeninizi belirterek fatura numaranız ve sipariş numaranızı içeren mesajı e-posta adresimize veya iletişim(müşteri hizmetleri) bölümümüze gönderiniz. Müşteri hizmetleri gönderdiğiniz e-mail aracılığı ile sizinle temasa geçecek, ürünü nasıl iade edeceğiniz size bildirilecektir.

İade nedeniyle ödenecek taşıma masrafları tüketici tarafından karşılanacaktır.

2. Taşıma Sırasında Hasar Görmüş Ürünler:

Talep ederseniz taşıma sırasında hasar görmüş olan ürününüzün yerine aynı veya eş değerde başka bir ürün alabilirsiniz.

Taşıma sırasında hasar görmüş ürünü tespit etmek için kapınıza gelen siparişi  kargo yetkilisinin yanında açıp faturası ile karşılaştırınız. Bir hata, eksiklik ve tahribat olup olmadığını kontrol ediniz. Almış olduğunuz üründe tahribat veya eksiklik olması koşulunda kargo görevlisinin yardımı ile tutacağınız tutanakta belirtip, ürünü kargo yetkilisine teslim ediniz. Aksi halde ürünü eksiksiz aldığınız kabul edilip iade işlemi gerçekleştirilmez. Fişsiz, faturasız ve tutanaksız gönderilmiş olan ürünlerin iadeleri firmamız tarafından kabul edilmemektedir. Bu belgelerin tarafımıza ulaşmasını takip eden 7 gün içerisinde ürün bedelinin müşterinin kredi kartına iade edilmesi için firmamız girişimde bulunur. (Not: Ürün iadesinde banka tarafından kaynaklanan aksaklıklardan www.teknoroyal.com.tr alışveriş sitesi sorumlu değildir.)

3. Ayıplı Ürünler:
Teslimat sırasında fark edilemeyip ürünün uygulamasında meydana çıkan ayıplı ürünleri hatalarını belirterek fatura ve sipariş numaralarınızı içeren mesajı e-posta adresimize veya iletişim bölümünü kullanarak gönderiniz. Müşteri hizmetleri departmanımız göndermiş olduğunuz e-postadaki gerekçenizi uygun görürse faturanızla birlikte almış olduğunuz ürünü test etmek için firmaya yollar. Yapılan inceleme sonunda firmadan gelen raporda test edilen üründe bozukluk görülmez ise; tüketicinin talebine göre aynı ücrette başka bir ürün veya ödeme iptali işlemi gerçekleştirilir.

Ayıplı Ürünlerde iade edilen ürünün taşıma masrafları tarafımızdan karşılanacaktır.

************************************************

Sipariş sonrası ürün veya ürünleri iade şartları;

Siparişinizdeki ürün veya ürünleri; sipariş tesliminden itibaren 14 gün içerisinde teknoroyal.com.tr tarafından size gönderilen fatura ve iade sebebinizi içeren bir not ile iade edebilirsiniz.

İade talebinizi ürünü tarafımıza göndermeden önce aşağıda müşteri hizmetlerimize mutlaka bildirmenizi rica ederiz. Talebinizin cevabı sistemimizde kayıtlı e mail adresinize gönderilecektir. Yetkili birimlerimizden cevap geldikten sonra sitemiz üzerinden yapacağınız kayıt formunun bir çıktısını alarak ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünü mutlaka iade sebebini bildiren bir not ve size kesilen fatura aslı ile birlikte gönderiniz!

Cayma hakkı süresi içerisinde iade etmek istediğiniz ürünlerinizi; sadece size iletilen cevaptaki anlaşmalı olduğumuz kargo firması üzerinden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Farklı bir kargo firması ile gönderilen iadeler kabul edilmeyecektir.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

v  İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

v  Orijinal kutusu veya ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, ithalatçı veya üretici firmaya iade edilebilmesinde sorun teşkil eden veya başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak duruma gelen ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

v  İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (tüm ekleri ile birlikte) ve iade sebebini içeren bir not göndermeniz gerekmektedir.

v  Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örnek: hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )

Özel Ürünler için iade şartları

v  Fotoğraf Makinesi, Telefon, Notebook, Elektronik cihazlar vb.

v  Ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılan ürünler iade alınmamaktadır. Ekranda veya cihazın herhangi bir yerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır. 

v  Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. 

v  Kutusu açılan telefon, cep telefonu, fotoğraf makinesi, notebook, vb. iadeleri servis raporuna müteakip yapılmaktadır. 

v  Notebook, Masaüstü bilgisayarlar ve PDA (iPhone, Blackberry vb.) ürünlerin iadesinin kabul edilebilmesi için işletim sisteminin kurulmaması gerekmektedir.

Diğer Ürünlerin iadesi;

v  Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, kutusu açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler.

Örnek: Kullanımı esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.
Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.

v  Her türlü yazılım ve programlar

v  DVD, VCD, CD ve kasetler

v  Taşınabilir bilgisayarlar

v  Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.)

v  Giyim ve tekstil ürünleri

v  Her türlü kozmetik ürünleri, kişisel bakım, sağlık ve güzellik ürünleri

Yukarıda belirtilen şartlara uyan ürünlerin iadesini;  ürünün orijinal ambalajının hasar görmesini önleyecek şekilde "Sağlam ve ürünü iyi muhafaza edebilecek bir kutunun içine koyarak" tarafımıza gönderdikten sonra iadeniz ulaştığında ürün iade birimimiz tarafından incelenir, gerekirse ürünün yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir.

Yukarıdaki şartlara uygun olan ürünlerin iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ila 14 gün arasında değişmektedir. İade departmanı tarafından incelenen ürün iadeniz için sizinle irtibat sağlanarak, tercihinize göre yeni ürün gönderimi, para iadesi veya hediye çeki oluşturulması işlemlerinden biri gerçekleştirilir.

 YUKARIDA BELİRTİLEN KOŞULLARI SAĞLAMAYAN İADELER KESİNLİKLE ALINMAYACAKTIR VE TEKRAR AYNI ŞEKİLDE TARAFINIZA GÖNDERİMİ SAĞLANACAKTIR.